
W dniu 2 października 2025 roku odbył się odbiór końcowy dostawy zadania pn. "Zakup i dostawa sprzętu wraz z licencjami w ramach grantu w projekcie „Cyberbezpieczny Samorząd w Powiecie Gostynińskim”, realizowanego w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny samorząd” z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
W odbiorze uczestniczyli Starosta Gostyniński Andrzej Krzewicki z Wykonawcą zadania Panią Małgorzatą Modzelewska prowadzącą działalność pod nazwą MKM Market oraz trzyosobową Komisją Odbiorową powołaną przez Starostę Gostynińskiego.
Wartość zrealizowanego zadania wyniosła 485 358,00 zł brutto.
Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami stanowiły część postępowania w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczny Samorząd w Powiecie Gostynińskim”, którego łączna wartość wynosi 850 000,00 zł. Projekt w całości został sfinansowany ze środków zewnętrznych:
- dofinansowanie ze środków UE – 697 000,00 zł (82%),
- dofinansowanie z budżetu państwa – 153 000,00 zł (18%).
Realizacja tej części postępowania stanowi istotny krok w budowaniu nowoczesnego i bezpiecznego systemu informatycznego Powiatu Gostynińskiego.



















































